PROJEKTY W SZKOLE
Nazwa projektu
Okres realizacji
Źródło finansowania, wartość projektu, odbiorcy projektu, liczba beneficjentów, główne rezultaty
Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach
Od 01.07.2013 do 30.06.2015
EFS, 448 360zł; uczniowie, rodzice nauczyciele; 203 ucz., utworzenie szkolnego ośrodka Kariery
SPEC - Szkolna Pracownia Edukacji Cyfrowej w Młynarach
od: 2017-08-01 do: 2019-01-31
EFS, 237476,15 zł; uczniowie, rodzice nauczyciele;370 ucz.,45 rodz.,32 naucz., Podniesienie kompetencji cyfrowych
Szkolna Pracownia Sukcesu
od: 2017-08-01 do: 2019-06-30
EFS,573 184,01 zł;; uczniowie, rodzice nauczyciele; 120 ucz., 24 rodz., 20 naucz., Podniesienie kompetencji językowych, matematyczno-przyrodniczych oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy wśród 120 (58K, 62M) uczniów Szkoły
Podstawowej w Zespole Szkół w Młynarach, podniesienie kompetencji wśród 20 nauczycieli (18K, 2M) i 24 rodziców (21K, 3M) poprzez realizację zajęć wyrównawczych i rozwijających,
wdrożenie nauczania metodą eksperymentu, indywidualizację pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, doskonalenie kwalifikacji i umiejętności nauczycieli oraz konsultacje
i szkolenia dla rodziców w okresie 01.09.2017-30.06.2019.
Szkolna Pracownia Sukcesu II
od: 2019-08-01 do: 2021-06-30
EFS; 700 281,53 zł; Jego celem jest odniesienie kompetencji językowych, matematyczno-przyrodniczych oraz właściwych umiejętności
niezbędnych na rynku pracy wśród 175 uczniów SP w Młynarach poprzez realizację zajęć wyrównawczych i rozwijających,
nauczanie metodą eksperymentu, doskonalenie kwalifikacji i umiejętności nauczycieli oraz indywidualizację pracy z uczniem o
specjalnych potrzebach edukacyjnych. Projekt skierowany jest do 175 uczniów, 20 nauczycieli i 70 rodziców dzieci uczących się w szkole.
Szkolna Pracownia Sukcesu III
Od 1.08.2021-30.06. 2023
EFS 1361766,00 Jego celem jest odniesienie kompetencji językowych, matematyczno-przyrodniczych oraz właściwych umiejętności
niezbędnych na rynku pracy wśród 265 uczniów SP w Młynarach poprzez realizację zajęć wyrównawczych i rozwijających,
nauczanie metodą eksperymentu, doskonalenie kwalifikacji i umiejętności nauczycieli oraz indywidualizację pracy z uczniem o
specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Projekt skierowany jest do 265 uczniów, 25 nauczycieli i 28 rodziców dzieci uczących się w szkole.
11.07.2024